banner













1. Svět kolem nás

1.1 Výstava - pohled na část světa, která nás obklopuje
1.2 Rozmanitost věcí a jejich klasifikace, vytváření skupin příbuzných věcí a předmětů
1.3 Teplota
1.3.1 Měření teploty
1.3.2 Zahřívání vody a oleje
1.3.3 Zkoumání obsahu sáčků pro přípravu polévky
1.4 Hodnocení, usuzování a měření
1.4.1 Usuzování
1.4.2 Uspořádání věcí podle určitého řádu
1.4.3 Časový průběh
1.4.4 Studium soustavy různých látek
1.4.5 Vážení a měření objemu kapalin a pevných látek
1.4.6 Objem a jeho měření
1.4.7 Sestavte si sami přístroj na vážení
1.4.8 Kalibrace vah
1.4.9 Kolik se tam toho vejde
1.5 Zevrubnější pohled na věci
1.5.1 Odlišení zvířat od rostlin
1.5.2 Pochopení principu určovacích klíčů
1.5.3 Používání klíče k identifikaci
1.6 Žížaly
1.6.1 Pozorování žížal
1.6.2 Popisování činnosti žížal
1.6.3 Preparace žížaly
1.6.4 Vliv změny životních podmínek pro život žížaly
1.7 Čištění látek
1.7.1 Příprava čisté soli
1.7.2 Vakuové odpařování
1.7.3 Filtrace za sníženého tlaku
1.7.4 Sublimace naftalenu
1.7.5 Je inkoust jednoduchá látka?
1.7.6 Kondenzace páry pocházející z inkoustu
1.7.7 Demonstrace destilace inkoustu
1.7.8 Chromatografické rozdělení složek inkoustu
1.7.9 Extrakce a chromatografické rozdělení chlorofylu
Projekt: CZ.04.1.03/3.2.15.2/0263 Modulární přístup počáteční vzdělání učitelů přírodovědných předmětů pro střední školy
WWW stránky projektu: http://esfmoduly.upol.cz